10 Nisan 2013 Çarşamba

Erol Köker - Radyo Kayıtları 7 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Erol Köker - Islamoglu Derler Benim Adima (Usak-Sivasli)
Erol Köker - Izzetli Hürmetli Bilirim Seni (Tokat-Zile)
Erol Köker - Kaçma Güzel Kaçma Ben Adam Yemem (Çankiri)
Erol Köker - Kagizman'a Ismarladim Nar Gele (Erzurum)
Erol Köker - Kaleden Kaleye Sahin Uçurdum (Adiyaman)
Erol Köker - Kandilli Yazmayi Kaldir Yüzünden (Kayseri)
Erol Köker - Kapelesi Ak Gibi (Bartin)
Erol Köker - Kar Yagar Bardan Bardan (Sivas-Bostankaya)
Erol Köker - Kara Üzüm Salkimi-Azime'm (Denizli-Honaz)
Erol Köker - Karadir Kaslarin Ferman Yazdirir (Zonguldak)
Erol Köker - Karanfil Oylum Oylum (Konya)
Erol Köker - Karanfilin Moruna (Çanakkale)
Erol Köker - Karasu'da Pazar Var (Sinop-Ayancik)
Erol Köker - Kavali Çala Çala (Agri)
Erol Köker - Kayadan Indirdiler (Bartin)
Erol Köker - Kayayi Girci Tuttu-Ilvanlim (Çorum-Alaca-Çelebibagi Köyü)
Erol Köker - Kemerini Takmis Beline (Bitlis)
Erol Köker - Kerez Çiçek Açiyor (Rize)
Erol Köker - Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayi (Diyarbakir)
Erol Köker - Kina Yolladim Sana (Bolu-Mudurnu)
Erol Köker - Kirim'dan Gelirim Adim da Sinan'dir (Rumeli)
Erol Köker - Kiz Bahçende Gül Var Mi (Kastamonu)
Erol Köker - Kiz Bahçeye Girdin Mi (Gaziantep)
Erol Köker - Kiz Pinar Basinda Testi Doldurur (Amasya)
Erol Köker - Kiz Pinar Basinda Testi Doldurur (Çanakkale)
Erol Köker - Kizim Sana Fistan Aldim (Giresun-Sebinkarahisar)

http://bitshare.com/files/6v9z2dlk/Erol-Koker-Radyo-Kayitlari-7.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder