10 Nisan 2013 Çarşamba

Erol Köker - Radyo Kayıtları 5 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Erol Köker - Eremedim Vefasina Dünyanin (Konya-Bozkir)
Erol Köker - Esimden Ayrildim Yamandir Halim (Amasya-Merzifon)
Erol Köker - Evlerinde Makine (Bartin)
Erol Köker - Evlerinin Önü Bir Büyük Orman (Samsun-Çarsamba)
Erol Köker - Evlerinin Önü Mersin (Isparta)
Erol Köker - Evliyalar Menzilidir (Sivas)
Erol Köker - Ey Erenler Akil Fikir Eyleyin (Erzincan)
Erol Köker - Eziz Dostum Mennen Küsüp Incidi (Azerbaycan)
Erol Köker - Fincan Fincana Kurban (Nevsehir)
Erol Köker - Firsat Elde Iken Bir Amel Kazan (Çorum)
Erol Köker - Gafil Gezme Saskin (Gaziantep)
Erol Köker - Galata'da Yanar Gazlar (Kirklareli)
Erol Köker - Gayadan Iner Akrap (Karabük-Safranbolu)
Erol Köker - Gel Çikalim Tepelerden Tepeye (Gümüshane)
Erol Köker - Gemiciler Kalkalim (Trabzon)
Erol Köker - Gesi Baglarinda Dolaniyorum (Kayseri)
Erol Köker - Getir Berber Getir Aynayi Getir (Orta Anadolu)
Erol Köker - Getirin Hakko'yu Geydirin Sako'yu (Sanliurfa)
Erol Köker - Gezdim Karaman'i Gördüm Konya'yi (Konya-Bozkir)
Erol Köker - Gidiyom Gidemiyom (Zonguldak-Çaycuma)
Erol Köker - Gir Esegime Biner Das Oluktan Asarim (Içel-Silifke)
Erol Köker - Giz Senin Derdinden Derbeder Oldum (Erzincan-Tercan)
Erol Köker - Gök Yüzünde Asilidir Zembilim (Nigde)

http://bitshare.com/files/vgjdopcm/Erol-Koker-Radyo-Kayitlari-5.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder