10 Nisan 2013 Çarşamba

Erol Köker - Radyo Kayıtları 3 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Erol Köker - Bingöl'den O Yana Seref Yaylasi (Bingöl)
Erol Köker - Bir Atas Ver Sigarami Yakayim (Izmir)
Erol Köker - Bir Ceket Isterem Kolu Dar Ola (Diyarbakir)
Erol Köker - Bir Durna Uçurdum Hublar Gölünden (Kahramanmaras-Elbistan)
Erol Köker - Bir Hisminan Geldi Geçti (Kars)
Erol Köker - Bir Incecik Duman Tüter (Bilecik-Sögüt)
Erol Köker - Bir Ok Attim Viziladi (Kirsehir-Mucur)
Erol Köker - Bir Tel Çektim Mardin'den-Sabiha (Mardin)
Erol Köker - Bir Tepeden Bir Tepeye Ün Olur (Mugla-Milas)
Erol Köker - Bülbül Ne Ötersin Virandir Bagin (Tokat)
Erol Köker - Bugün Ayin Isigi (Kirikkale-Keskin)
Erol Köker - Bugün Ben Sahimi Gördüm (Kahramanmaras)
Erol Köker - Bugün Dost Yaralanmis (Sivas)
Erol Köker - Bugün Günlerden Cumadir Cuma (Bayburt)
Erol Köker - Bulguru Kaynadirlar-Fidayda (Ankara)
Erol Köker - Can Bula Cananini (Erzurum)
Erol Köker - Çanakkale Içinde Aynali Çarsi (Kastamonu)
Erol Köker - Çarsida Bal Var (Diyarbakir)
Erol Köker - Çay Benim Çesme Benim (Antalya-Korkuteli)
Erol Köker - Çekin Halay Dizilsin (Sivas)
Erol Köker - Çekmecemin Perçini (Nevsehir)

http://bitshare.com/files/8snf31wj/Erol-Koker-Radyo-Kayitlari-3.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder