10 Nisan 2013 Çarşamba

Erol Köker - Radyo Kayıtları 2 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Erol Köker - Asmali Mencere (Izmir-Karaburun)
Erol Köker - Ay Sallanip Geden Yar (Kars)
Erol Köker - Aya Bak Yildiza Bak (Kütahya)
Erol Köker - Aydin Içinde Kapali Çarsi-Yeni Cafer Türküsü (Aydin-Söke-Bagarasi)
Erol Köker - Ayrildim Güler Miyim (Kirikkale)
Erol Köker - Ayse'm Geliyor Ayse'm (Manisa-Akhisar)
Erol Köker - Ayse'min Yesil Sandigi (Nevsehir-Ürgüp)
Erol Köker - Az Kaldi Bayram Ola (Diyarbakir)
Erol Köker - Baga Vardim Nar Için (Bitlis)
Erol Köker - Bahçada Gül Agaci (Kirsehir)
Erol Köker - Bahçalarda Gök Bakla (Manisa-Demirci)
Erol Köker - Basindaki Pusu Mudur (Diyarbakir)
Erol Köker - Basindaki Yazmayi Sariya Mi Boyadin (Tokat-Resadiye)
Erol Köker - Bayburdun Ince Yolunda (Bayburt)
Erol Köker - Bayram Gelip Elime Elimize (Kars)
Erol Köker - Ben de Gittim Bir Geyigin Avina (Adana)
Erol Köker - Ben Kendimi Gülün Dibinde Buldum (Kütahya)
Erol Köker - Ben Yarime Gal'altinda Gavustum (Karabük-Safranbolu)
Erol Köker - Benim Atim Su Yerlerde Esinir (Aksaray)
Erol Köker - Beyaz Geyme Toz Olur (Bolu)
Erol Köker - Bin Derdim Var Idi Bin Daha Oldu (Kahramanmaras-Öreli Köyü)
Erol Köker - Bindim Atin Birine-Bursa Köy Güv (Bursa)

http://bitshare.com/files/u644gzr0/Erol-Koker-Radyo-Kayitlari-2.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder