10 Nisan 2013 Çarşamba

Emine Koç - Radyo Kayıtları 4 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Emine Koç - Oy Bahçenize Ben Giremedim Gazelden (Giresun)
Emine Koç - Pencerenin Altinda (Çankiri-Çerkes)
Emine Koç - Pinar Basi Burma Burma (Orta Anadolu)
Emine Koç - Pinar Senin Ne Sevdali Basin Var (Erzurum)
Emine Koç - Sabahtan Esti de Bir Kanli Sazak (Erzincan)
Emine Koç - Seyyah Olup Su Alemi Gezerim (Erzincan)
Emine Koç - Su Gelir Akmayinan (Nigde)
Emine Koç - Suya Gider Alli Gelin Has Gelin (Ankara)
Emine Koç - Tahtalikta Galbir Var (Burdur-Yesilova)
Emine Koç - Tasa Çaldim Ayvam ile Narimi (Nevsehir-Avanos)
Emine Koç - Telgrafin Tellerine Kuslar Mi Konar (Istanbul)
Emine Koç - Topak Dasin Kenari-Hey Nari (Kirsehir-Yozgat)
Emine Koç - Uzun Ince Bir Yoldayim (Sivas-Sarkisla)
Emine Koç - Yanik Çayirlarda Çimen Biter Mi (Çankiri-Çerkes)
Emine Koç - Yas Nane Kuru Nane (Kastamonu)
Emine Koç - Yastigi Kus Tüyünden (Siirt)
Emine Koç - Yol Üstüne Kurdum Kara Kazani (Samsun-Bafra)
Emine Koç - Yozgat'in Asmasiyim (Yozgat)
Emine Koç - Yüce Dag Basinda Yanar Bir Isik (Nevsehir-Hacibektas)
Emine Koç - Yürü Dilber Yürü Ömrümün Vari-Ankara Kosmasi (Ankara)
Emine Koç - Yürü Yalan Dünya Senden Usandim (Sivas-Sarkisla)
Emine Koç - Zilli de Masa Darbuka (Rumeli-Deliorman)

http://bitshare.com/files/hbo62fp6/Emine-Koc-Radyo-Kayitlari-4.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder