10 Nisan 2013 Çarşamba

Emine Koç - Radyo Kayıtları 3 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Emine Koç - Içme Rakiyi Zarar (Aydin)
Emine Koç - Ince Giyerim Ince (Tekirdag)
Emine Koç - Kaçma Güzel Kaçma Ben Adam Yemem (Çankiri)
Emine Koç - Kadilar Yolunda Buldum Bes Para (Afyon-Dinar-Ocakli)
Emine Koç - Kahve Koydum Fincana (Giresun)
Emine Koç - Kara Köprü Narliktir (Sanliurfa)
Emine Koç - Karadir Kaslarin Ferman Yazdirir (Zonguldak)
Emine Koç - Karsida Harar Durur (Kayseri-Bünyan)
Emine Koç - Kavurma Koydum Tasa (Erzurum)
Emine Koç - Kaya Dibi Kar Imis (Sivas)
Emine Koç - Kayalar Buz Baglamis (Kirsehir-Kaman-Yenice)
Emine Koç - Kayalar Yarilmasin (Nevsehir-Ürgüp)
Emine Koç - Kibar Kizin Saçlari Sallaniyor (Kirsehir)
Emine Koç - Kimse Bana Yaran Olmaz Yar Olmaz (Sivas-Sarkisla)
Emine Koç - Kiremitte Buz Musun (Usak)
Emine Koç - Kirpiklerini Ok Eyle (Erzincan)
Emine Koç - Küp Içinde Nisasta (Edirne)
Emine Koç - Lamba da Sisesiz Yanmaz Mi (Gaziantep)
Emine Koç - Mayadag'dan Kalkan Kazlar (Rumeli)
Emine Koç - Meseli Daglar Meseli (Bursa)
Emine Koç - Oglanin Adi Ömer-Aynali Körük (Yozgat)
Emine Koç - Ömür Bahçasinin Gülü Solmadan (Sivas-Divrigi)

http://bitshare.com/files/6ffbsac8/Emine-Koc-Radyo-Kayitlari-3.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder