10 Nisan 2013 Çarşamba

Emine Koç - Radyo Kayıtları 1 - Full Albüm İndir


Dosya Içerigi:
Emine Koç - Açil Mor Menevsem Bahar Erisdi (Sivas-Divrigi)
Emine Koç - Ankara'da Yedik Taze Meyvayi (Orta Anadolu)
Emine Koç - Avciyim Ben Su Daglari Asmadim (Nevsehir)
Emine Koç - Ay Oglan Tatar Misin (Bursa-Bilecik)
Emine Koç - Baga Girdim Üzüm Yok (Çankiri)
Emine Koç - Baginda Gülün Var (Nevsehir-Hacibektas)
Emine Koç - Bagisla Sevdigim Hakki Seversen (Kirsehir)
Emine Koç - Bahçalarda Mor Meni (Gaziantep)
Emine Koç - Bakkallar Satiyor Karaca Üzüm (Edirne)
Emine Koç - Ben Bir Çaki Biçagim-Haleylim Sevdigim (Amasya-Uygur Köyü)
Emine Koç - Ben Giderim Oduna (Afyon)
Emine Koç - Bir Mendil Aldim Seherden (Kibris)
Emine Koç - Bülbül Ne Ötersin Virandir Bagin (Tokat)
Emine Koç - Bugün Dost Yaralanmis (Sivas)
Emine Koç - Cabur Dagdan Kus Geliyor (Sanliurfa)
Emine Koç - Can Dedim ki Can Diyesen (Erzurum-Kars)
Emine Koç - Ceviz Oynamaya Geldim Odana (Kayseri-Bünyan)
Emine Koç - Cici Pabucum Cici (Bursa)
Emine Koç - Çira Çattim Yanmadi (Çankiri-Çerkes)
Emine Koç - Çoktan Beri Yollarini Gözlerim (Erzincan-Tercan)
Emine Koç - Çorabin Enine Bak (Kirsehir)
Emine Koç - Damdan Dama Atlan Yar (Aksaray)
Emine Koç - Denizin Dibinde Haçcem Demirden Evler (Burdur-Arvalli-Bagsaray)
Emine Koç - Dere Geliyor Dere (Kirklareli-Lüleburgaz)

http://bitshare.com/files/do2j1z3h/Emine-Koc-Radyo-Kayitlari-1.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder