16 Nisan 2013 Salı

Emel Taşçıoğlu - Radyo Kayıtları 4 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Emel Tasçioglu - Eklemedir Koca Konak Ekleme (Aydin)
Emel Tasçioglu - Eledim Eledim Höllük Eledim (Erzurum)
Emel Tasçioglu - Elifim Noktalandi (Orta Anadolu)
Emel Tasçioglu - Evlerinin Önü Bir Büyük Orman (Samsun-Çarsamba)
Emel Tasçioglu - Evlerinin Önü Bulgur Kazani (Denizli)
Emel Tasçioglu - Ey Erenler Hak Askina (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Ey Sahin Bakislim Bülbül Avazlim (Sivas-Yildizeli)
Emel Tasçioglu - Ferayi'dir Kizin Adi Ferayi (Mugla)
Emel Tasçioglu - Gar Mi Yagmis Yüce Daglar Basina (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Gayadan Bakan Oglan (Ankara)
Emel Tasçioglu - Geceler Yarim Oldu (Sanliurfa)
Emel Tasçioglu - Gediz Pazaridir Benim Pazarim (Kütahya-Simav)
Emel Tasçioglu - Gemi Kalkar Sulara Akar (Rumeli)
Emel Tasçioglu - Gesi Baglarinda Dolaniyorum (Kayseri)
Emel Tasçioglu - Gidem Dedim Suna Boylum Agladi (Malatya-Arguvan)
Emel Tasçioglu - Gökçe Agacin Kilimi-Asker Yarim (Kastamonu)
Emel Tasçioglu - Gönül Dagi Yagmur Boran Olunca (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Gova Gova Indirdiler Yaziya (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Halay Çekin Düzülsün (Amasya)

http://bitshare.com/files/oa0jm349/Emel-Tascioglu-Radyo-Kayitlari-4.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder