10 Nisan 2013 Çarşamba

Elvan Sevim - Radyo Kayıtları 3 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Elvan Sevim - Gezsem de Dünyanin Dört Bucagini (Çorum)
Elvan Sevim - Gider Iken Çevirdiler Yolumdan (Bilecik-Kendirli Köyü)
Elvan Sevim - Gönül Gurbet Ele Varma (Gaziantep-Sarilar Köyü)
Elvan Sevim - Gül Altinda Gergef Isler (Gümüshane)
Elvan Sevim - Gül Kuruttum Gül Kuruttum (Hatay)
Elvan Sevim - Güzel Ne Güzel Olmussun (Kahramanmaras)
Elvan Sevim - Güzel Pirden Bize Bir Dolu Geldi (Balikesir-Türkali Köyü)
Elvan Sevim - Hakikat Bir Gizli Sirdir (Ege)
Elvan Sevim - Hasan Dagi Senden Yüce Dag Olmaz Mi (Adana)
Elvan Sevim - Havalanma Telli Turnam (Sivas-Sarkisla)
Elvan Sevim - Hem Okudum Hemi de Yazdim (Çorum)
Elvan Sevim - Insan Kisim Kisim Yer Damar Damar (Sivas)
Elvan Sevim - Irfan Meclisine Oturmak Için (Manisa-Kula)
Elvan Sevim - Kahve Koydum Fincana (Giresun)
Elvan Sevim - Kainatta Bir Zerreyim (Erzincan-Tercan)
Elvan Sevim - Kalk Gidelim Deli Gönül (Sivas-Kangal)
Elvan Sevim - Karadir Kaslarin Ferman Yazdirir (Zonguldak)
Elvan Sevim - Kavak Kavaga Yaslanir (Edirne)
Elvan Sevim - Kesik Çayir Biçilir Mi (Kirsehir)
Elvan Sevim - Kirmizi Gül Demet Demet (Erzurum)
Elvan Sevim - Küçük Yasta Gurbet Elde (Malatya)

http://bitshare.com/files/lf9xit8v/Elvan-Sevim-Radyo-Kayitlari-3.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder