10 Nisan 2013 Çarşamba

Elvan Sevim - Radyo Kayıtları 1 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Elvan Sevim - Açma Zülüflerin Yellere Karsi (Kirsehir)
Elvan Sevim - Ag Elime Mor Kinalar Yaktilar (Denizli-Acipayam)
Elvan Sevim - Akil Ermez Yaradanin Sirrina (Kirklareli)
Elvan Sevim - Al Geydim Alsin Deye-Hadi Yine Bindalli (Balikesir)
Elvan Sevim - Annem Entari Almis (Çanakkale-Halilali Köyü)
Elvan Sevim - Asiklarda Olan Efkar (Erzincan-Tercan)
Elvan Sevim - Ayrildim Güler Miyim (Kirikkale)
Elvan Sevim - Bahçede Nar Agaci (Sanliurfa)
Elvan Sevim - Bakkallar Satiyor Karaca Üzüm (Edirne)
Elvan Sevim - Basimda Tülbendim Agladim Gülmedim (Yozgat-Bogazliyan)
Elvan Sevim - Bedavra'dan Evcegezin Nenni (Bolu)
Elvan Sevim - Ben de Gittim Bir Geyigin Avina (Adana)
Elvan Sevim - Ben Giderim Oduna (Afyon)
Elvan Sevim - Ben Meylimi Üç Güzele Düsürdüm (Sivas-Sarkisla)
Elvan Sevim - Ben Razi Degilem Hicrana Gama (Erzurum-Narman)
Elvan Sevim - Bir Dalda Iki Elma (Ankara)
Elvan Sevim - Bir Kasinan Bir Gözünen Olmuyor (Malatya-Arguvan)
Elvan Sevim - Bir Seher Vaktinde Indim Baglara (Erzincan-Tercan)
Elvan Sevim - Bu Kadar Cevretme Aziz Sultanim (Gaziantep)
Elvan Sevim - Bülbülüm Altin Kafeste (Rumeli)
Elvan Sevim - Bugün Ben Güzeller Sahini Gördüm (Sivas-Kangal)
Elvan Sevim - Bugün Sabah ile Visali Yardan (Erzurum)
Elvan Sevim - Bugün Yasta Gördüm-Kisas Semahi (Sanliurfa-Kisas Köyü)
Elvan Sevim - Çatak Altindan Çiktik Voltaya (Giresun)

http://bitshare.com/files/dvjmb1kq/Elvan-Sevim-Radyo-Kayitlari-1.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder