16 Nisan 2013 Salı

Canlı Fasıl 03 Live Sounds - Kürdili Hicazkar (Turkish Old Authentic Sounds) Full Albüm İndir



Albüm Icerigi
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 01 - Klarnet Taksim.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 02 - Koparan Sineme.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 03 - Her Tel Sacini.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 04 - Avuclarimda Hala Sicakligin.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 05 - Baga Girdim Kamisa.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 06 - Uzun Yillar Bekledim.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 07 - Sen Gozlerine.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 08 - Seyre Cik.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 09 - Sefalar Getirdiniz.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 10 - Sirto.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 11 - Klarnet Taksim.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 12 - Sevmek Aci Bir Arzu.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 13 - Nereden Sevdim O Zalim Kadini.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 14 - Yildizli Semalarda.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 15 - Bu Aksam Butun Meyhanelerini.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 16 - Gidelim Goksuya.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 17 - Seni Ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 18 - Gecmesin Gunumuz.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 19 - Karsiyaka'da Izmir'in Gulu.mp3
Canlı Fasıl - Kurdili Hicazkar - 20 - Hani Ya Sen Benimdin.mp3

http://bitshare.com/files/o2ed4m2n/Canli-Fasil-03-Kurdili-Hicazkar.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder