2 Nisan 2013 Salı

Bülent Ersoy - Alaturka (1995) Full Albüm İndir



Albüm Icerigi
Bülent Ersoy - A.mp3
Bülent Ersoy - Aliverin Baglamami Calayim.mp3
Bülent Ersoy - Alli Yemeni.mp3
Bülent Ersoy - Anladim Sevmeyeceksin Beni Sen Nazli Cicek.mp3
Bülent Ersoy - Aziz Istanbul.mp3
Bülent Ersoy - B.mp3
Bülent Ersoy - Bakmiyor Cesmi Siyah Feryade.mp3
Bülent Ersoy - Beklerim Her Gün Bu Sahillerde Mahsun Böyle Ben.mp3
Bülent Ersoy - Dönülmez Aksamin Ufkundayiz.mp3
Bülent Ersoy - Gönlüm Yarali Bilmiyorum Yar Bana Ne Oldu.mp3
Bülent Ersoy - Karam.mp3
Bülent Ersoy - Kimseye Etmem Sikayet Aglarim Ben Halime.mp3
Bülent Ersoy - Mezar Taslari.mp3
Bülent Ersoy - Nerelerde Kaldin Ey Servi Nazim.mp3
Bülent Ersoy - Saydeyledi Bu Gönlümü Bu Gözlerin Ahu.mp3
Bülent Ersoy - Zaman Varki Her Bezm-Im Arasin.mp3


http://bitshare.com/files/5l6ie4nb/1995-Bulent-Ersoy-Alaturka.zip.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder